System Obsługi Stołówki SOS GASTRO

System Obsługi Stołówki SOS GASTRO

2 500,00 zł netto

System GastroSOS jest nowoczesnym rozwiązaniem przeznaczonym do zarządzania stołówką wewnątrzorganizacyjną (głównie szkolną lub firmową).

Więcej szczegółów



Elementy systemu:
aplikacja eValidatorGastroSOS,
aplikacja GastroSOS.
sprzęt komputerowy (PC, drukarka.. - może być z zasobów Klienta),
czytniki kart RFID,
drukarka pokwitowań (opcja),
karty identyfikacyjne RFID (zbliżeniowe).

Aplikacja eValidatorGastroSOS  to program komputerowy przeznaczony do instalacji na komputerach PC z systemem WindowsXP/7. Program wraz z komputerem oraz urządzeniami peryferyjnymi (czytniki, monitory, oraz opcjonalnie kamery WEB/IP, drukarki pokwitowań) pełni funkcję szeroko rozumianej sprawdzarki identyfikatorów osób oraz uprawnień im przysługujących – w tym przypadku praw do posiłków w stołówce.
   
Aplikacja GastroSOS to program komputerowy przeznaczony do instalacji na komputerach PC z systemem WindowsXP/7. Program służy do zarządzania kartoteką osób, grafikami wydań i opłat posiłków oraz raportowania.

 

Zalety systemu obsługi stołówki:

Szybka obsługa ewidencji wydań posiłków na stołówce.
Pełna ewidencja sprzedaży posiłków.
Możliwość szybkiej weryfikacji grafika posiłków osoby i ewentualnej korekty.
Niski koszt zakupu systemu i eksploatacji.

 

Cechy systemu:

Praca pod kontrolą systemu WindowsXP/7.
Wersje jednostanowiskowe i wielostanowiskowe działające w sieci LAN.
Łatwość obsługi – wystarczy podstawowa znajomość komputera i opis programu.
Rozbudowane raportowanie.
Aplikacja GastroSOS nie jest programem sprzedaży fiskalnej.